XXL si sedne s kreativním ředitelem Pink Dolphin a spoluzakladatelem Cena Barhaghi

Značka LA Pink Dolphin založená na LA založená v roce 2008 významně ovlivňuje scénu streetového oblečení. Značka počínaje od základu až po současnost jako celosvětově uznávaná elitní značka s průmyslovým odvětvím. Pink Dolphin je nejvíce známý svými zářivými barevnými způsoby, vysoce kvalitními dodávkami, kreativním směrem a nebojácnými výzvami při prosazování současného stavu. Posaďte se se značkami Creative Director & Co-Founder Cena Barhaghi na vrchol za značkou.

XXL: Kde začala cesta Pink Dolphin?
Večeře B: Můj přítel Young L a já jsme začali linku, když mi bylo 17 na střední škole. Začalo to jako koníček a každou sezónu jsme vydávali malé sbírky, které byly omezeny na omezený počet, hlavně proto, že jsme neměli peníze na financování větších výrobních sérií. Oblečení by se vždy vyprodalo, protože jsme neměli mnoho zásob a od té doby jsme vždy vydávali určité omezené série oblečení, abychom zabránili nasycení. Neima Khaila, jedna z mých přátel z dětství, přišla o několik let později, aby pomohla s logistikou, marketingem a rozšířením značky. Nyní máme více než 20 zaměstnanců, 2 vlajkové obchody (obchod v San Francisku se otevírá v polovině října) a nejlepší příznivce.



XXL: Kde je váš kreativní prostor?
Večeře B: Náš kreativní prostor se nachází v Los Angeles, CA. Máme propojený také náš distribuční sklad, obchodní oddělení a zákaznický servis, což nám pomáhá vše centralizovat a mít vynikající komunikaci mezi odděleními.

XXL: Tři slova k popisu vašeho řemesla?
Večeře B: Legendární, vzácné, pozitivní.

XXL: Jaká je hlavní složka toho, co děláte?
Večeře B: Vždy hladový po více a udržující si pozitivní výhled na všechno. Příliš mnoho lidí se ve svých situacích uklidní a zpomalí svou pracovní morálku.



XXL: Jaký je váš osobní citát?
Večeře B: Vždy hladový, nikdy pohodlný.

XXL: Jak začínáte svůj den?
Večeře B: Můj byt má nádherný panoramatický výhled na Hollywood, takže probuzení na pohled na jedoucí auta a lidi, kteří jdou ven, automaticky skáčou, můj den začíná vstávat, vystupovat a dostat to. Schválně spím se všemi roletami.

XXL: Inspirace rodným městem?
Večeře B: Být z The Bay, je těžké pro místní obyvatele skutečně propuknout na národní nebo globální úrovni. Příliš krátký a E-40 jako hudebníci a na to, že dokáže propuknout na takové globální úrovni. Také spousta streetwearových značek, na kterých jsem vyrostl, jsou z The Bay a všechny pro mě byly velkou inspirací.



XXL: Pět lidí, kteří vás možná inspirovali? (mrtvý nebo živý)
Večeře B:

Kanye West

Karl Lagerfeld

Jay-Z

Pharell

Nigo

XXL: Co byste udělali jinak při vývoji značky Pink Dolphin?
Večeře B: Otevřel bych vlajkový obchod dříve, než jsme to udělali, protože od té doby, co jsme otevřeli náš první obchod na Fairfaxu v Los Angeles, jsme dostali ohromnou značku.

XXL: Co si myslíte, že byl největší dopad značky Pink Dolphin?
Večeře B: Největší dopad má schopnost posílat naši pozitivní zprávu ostatním a ukázat jim, že se mohou stát mladými podnikateli a zahájit vlastní podnikání se svými přáteli. Být legendou ve vašem řemesle, ať je to cokoli.

Nezapomeňte se podívat na značku Pink Dolphin, protože pokračuje v inovaci a vytváření pruhu v módě. Definice začínající zdola a směřující k úspěchu. Přihlaste se na jejich web: Pinkdolphinonline.com