Toto jsou rappeři s významnými dohodami o schválení v roce 2020

Pokud rapperové vědí, jak na to, je taška zajištěna. Po celá léta členové hip-hopové komunity ponořili prsty do jiných průmyslových odvětví, která se stala sousedí s rapovou hudbou, jako je móda, obuv, stejně jako make-up a krása. Tento rok se nijak neliší. Od Cardi B a Megan Thee Stallion, po Travise Scotta a další, někteří z vašich oblíbených rýmů přistáli díky značkám domácností a popularitě významným partnerstvím se značkami a dohodami o schválení.

V srpnu, Hřebec Megan Thee sdílela zprávy o svém partnerství s Revlonem jako nejnovějším světovým velvyslancem značky. 'Cítím se pyšná,' řekla Lákat krátce po oznámení. „Už od dětství jsem miloval produkty Revlon a společnost má historii, která je mému srdci opravdu blízká.“ Dodala: „Mít příležitost být tímto vzorem a prosazovat skutečnou rozmanitost je pro mě něco opravdu zvláštního. Celý koncept této kampaně tak dobře zapadá do životního stylu Hot Girl; bavit se, být sebevědomý, žít svou pravdu a hlavně žít odvážně. ' Megan, o které je známo, že si sama dělá make-up pro hudební videa, focení a jiné příležitosti, to oznámila 6. srpna.



Minulý měsíc, Spolupracovnice Megan 'Wap' Cardi B oznámila, že je novou tváří pařížského luxusního módního domu Balenciaga, který v roce 1917 založil baskický designér Cristóbal Balenciaga. Rodáčka z Bronxu sdílela svůj obraz na billboardu pro značku prostřednictvím Instagramu, kde je viděna na sobě černou hedvábnou kombinézu, kterou navrhl kreativní ředitel Balenciaga Demna Gvasalia. Cardi leží na travnaté ploše obklopené žlutými dětskými hračkami a má na sobě elegantní celek. Pár metrů od ní je podepřena bílá mini kabelka Balenciaga, která slouží jako perfektní umístění produktu. Skutečná zvětšená reklama se nachází ve městě světel. Cardi říká, že byla na billboardech ve svém rodném městě New York City, ale nikdy ne v Paříži ve Francii, takže je to docela velký problém.



Cardi a Megan nejsou jedinými rappery, kteří skládají své peníze jiným způsobem než psaní rýmů. Travis Scott nedávno změnil hru s rychlým občerstvením díky své dohodě s McDonaldem . Houstonský rým se spojil s Mickey D&s a zahájil své vlastní jídlo Travis Scott, které se skládá ze Quarter Pounder se sýrem, tří kusů slaniny Applewood, hranolků střední velikosti s grilovanou omáčkou a špičkou. Spolu s jídlem 6 $ La Flame také vydala rozsáhlou sbírka zboží , který se okamžitě vyprodal.

francouzská montana ft kodak black lockjaw

Podívejte se níže a najděte další rappery, kteří v roce 2020 dostanou velké kontroly v různých průmyslových odvětvích.



  • Cardi B a Balenciaga

    V září oznámila Cardi B kampaň podzim / zima 2020 pro pařížskou luxusní značku Balenciaga. Billboard partnerství je umístěn na straně největšího muzea umění na světě: The Lourve v Paříži. Podle CR Fashion Book reklamu vyfotografovala sama Cardi v Los Angeles uprostřed probíhající pandemie koronavirů.

  • Megan Thee Stallion a Revlon

    Megan Thee Stallion je zvíře, pokud jde o bití do tváře, a vypadá to, že si značky krásy všímají. Na začátku srpna Megan oznámila, že je novou tváří kosmetické značky Revlon.

    „Ve všem, co dělám, jsem si vždy nastavila laťku vysoko, ale nyní jsem ambasadorem značky Revlon, připadá mi to jako nová úroveň,“ uvedla ve svém prohlášení. „Značka Revlon pro mě znamená krásu i ženskou sílu a jsem nadšená, že mohu pomoci definovat, co to znamená pro novou generaci žen.“



  • Hřebec Megan Thee a trenér

    Ačkoli Megan Thee Stallion podepsala svou vůbec první módní dohodu s Coach v listopadu 2019, pózovala pro kampaň již v srpnu tohoto roku. Oblékla si docela málo vzhledů značky, včetně nošení džínového kompletu a odpovídající kabelky Coach s monogramem.

    budoucnost, jediný čas, kdy se cítím naživu
  • Travis Scott a McDonald's

    8. září Travis Scottova vysoce očekávaná spolupráce se společností McDonald's dorazil. Speciální jídlo, které je pojmenováno po houstonském rapperovi, se skládá z Quarter Pounder se sýrem, slaninou a ostrým salátem; střední hranolky s omáčkou BBQ k dipu a skřítkem.

    Kromě jídla La Flame uvedla na trh tři kolekce zboží zahrnující mikiny, mikiny, trička, koberce, polštáře, klíčenky, klobouky a další, které jsou v současné době vyprodány.

    Je tam také Akční figurka Travise Scotta, kterou vytvořil Mickey D dát pětkám šťastných vítězů.

  • Travis Scott a Fortnite

    Travis Scott informoval fanoušky, že on a jeho posádka Cactus Jack se spojili s online herní společností Fortnite pro virtuální výkon . Událost 23. dubna s názvem Astronomical se konala v rámci samotné hry. Fanoušci z celého světa se mohli zúčastnit jedinečného zážitku, který překonal rekord Fortnite s 12,3 miliony diváků. Spolu s virtuálním koncertem měl La Flame také premiéru nové skladby ve hře s názvem „Skotové“ s Kidem Cudim .

    vztah hřebce tory lanez a megan thee
  • Fivio Foreign, Rapsody a MCM

    Misa Hylton, dlouholetá stylistka celebrit a globální kreativní partnerka pro MCM, v říjnu oficiálně oznámila vydání značky The Remix Shop. Linka obsahuje Rapsody, který je často stylem Hylton, a 2020 XXL Nováček Fivio Zahraniční po boku zpěvačky Mary J. Blige v reklamách kampaně.

  • J. Cole a Puma

    J. Cole se podělil o své novinky víceletá partnerská dohoda s Puma zpět v únoru.

    „Společnost Cole se podílí na tvorbě produktů, marketingových kampaních a kulturním poradenství,“ uvedl ve svém prohlášení Adam Petrick, globální ředitel značky a marketingu Puma. „Bude klíčovým hráčem v mnoha věcech, které děláme v Pumě kupředu, a jsme nadšení, že s ním budeme spolupracovat nejen na úrovni produktů, ale ještě důležitěji jako jeden z našich sportovců. Cole sedí na křižovatce hudby a sportu a představuje vše, co PUMA jako značka představuje.

    Kromě dohody vydal Cole v červenci své vlastní tenisky RS-Dreamer. Podle očekávání byly kopy okamžitě vyprodány. Obuv, která se prodává za 130 $, vyšla původně v 80. letech.

  • Lil Yachty a Burger King

    Ocenění předváděcí sezóny kladlo důraz na kreativitu díky pandemii koronaviru. V rámci MTV Video Music Awards 2020 se část akce konala jako zážitek z virtuální reality s Lil Yachty a Burger Kingem. Pokud jde o zážitek z VR, dostali fanoušci sledující z domova pokyny ke skenování kódu rychlé odezvy (QR) na svých chytrých telefonech, což aktivovalo zážitek z rozšířené reality (AR). Tam uživatelé viděli různé verze maskota Burger King a Lil Yachty, která dostala Burger Fire Medallion.

  • Gucci Mane a Gucci

    V říjnu loňského roku Gucci Mane oznámil spolupráci s luxusní značkou Gucci 2020 Cruise Campaign. Ačkoli byly zprávy zveřejněny téměř před rokem, rodák z ATL bude představen v dílech navržených kreativním ředitelem Gucci Alessandrem Micheleem pro rok 2020.

  • Snoop Dogg a Corona

    Snoop Dogg se připojil k kampani Las Vida Mas Fina na pivo Corona. Toto oznámení bylo učiněno v březnu tohoto roku. West Coast MC byl součástí 15 a 20sekundových reklam přehrávaných během letošního play-off NBA.

  • Kanye West a Gap

    V červnu to oznámil Kanye West 10letá dohoda se značkou oblečení Gap . Kolekce s názvem Yeezy Gap bude k dispozici online a v obchodech v první polovině roku 2021. Součástí spolupráce bude základní oblečení pro muže, ženy a děti za rozumné ceny.

    j cole pro vaše oči pouze texty
  • 24kGoldn a Visa

    V září 2020 XXL Freshman 24kGoldn se spojil s americkou nadnárodní společností poskytující finanční služby Visa, aby propagoval podporu malých černých podniků.

  • Bia a Sean John x Missguided

    Bia nyní slouží tváři britské značky Missguided pro spolupráci s kolekcí streetwearů značky Sean John od Diddyho. 114dílná kolekce inspirovaná hip-hopem byla zpřístupněna 29. září a lze ji zakoupit na Web společnosti Missguided .

    'Myslím, že partnerství Seana Johna a Missguided je skvělé a tak klasické,' uvedla Bia ve svém prohlášení. Je to kolekce, ve které se cítím pohodlně a sebevědomě. Tento snímek byl tak zábavný a přirozený. “

  • Velký Sean a Budweiser

    Na počest Big Seana Detroit 2 album, navázal partnerství s pivovarskou společností Budweiser. První 2010 XXL Nováček Tvář je zobrazena na 25-uncových plechovkách alkoholického nápoje, které jsou po omezenou dobu k dispozici 28. září. Sean zpočátku škádlil společné úsilí v srpnu.

  • Cardi B a Reebok

    11. října, ve stejný den, kdy Cardi B slaví své narozeniny, rodák z Bronxu oznámil spolupráci s Reebok. Jako dárek svým fanouškům vydala rapperka pár párů tenisek ze své kolekce Reebok x Cardi Footwear Collection, která by měla dorazit 13. listopadu, den po jejím narození o půlnoci. Omezené páry se vyprodaly téměř okamžitě.

Podívejte se na 20 Times Rapper Reminded You Who's Really Running Things