Souls Of Mischief Break Down The Making of 93 ‘Til Infinity

Mladý Brooklyn MC a 2013 XXL Nováček Joey Bada $$ propadl '95 ' Till Infinity, výřez z jeho nejnovějšího projektu Letní rytíři, v červnu, jasné kývnutí na Souls of Mischief '93 'til Infinity, píseň, která padla před dvaceti lety a která má dnes, zjevně, mnohem zásadní vliv. Věděli Souls of Mischief, co vytvořili, když tuto píseň vydali před dvěma desetiletími ve věku 18 let? V letošním roce si připomínáme 20. výročí klíčového alba skupiny 93 ' Do nekonečna , jedno z nejvlivnějších alb v historii hip-hopu. Rapová posádka z Oaklandu v Kalifornii byla v New Yorku, aby vystoupila na SOB 3. července v rámci turné Still Infinity, a před show se A-Plus, Opio, Phesto a Tajai otočili XXL kancelář prolomit výrobu jejich podpisové skladby '93 ' Till Infinity 'od začátku do konce. —Emmanuel C.M. ( @ECM_LP )

Počátky písně



Uvidíme se: „Původně to byla píseň s názvem 91, dokud jsem Nekonečno vytvořil, když jsme byli ještě na střední škole a ještě jsme nebyli objeveni. Byl to pomalejší a temnější rytmus. A pamatuji si, že jsem psal svůj rap a plival jsem ho chlápkům a dokonce si pamatuji, že to bylo tak emotivní, že jsem mohl vyronit slzu, ' píseň nikdy neskončila. Ale my jsme tento nápad znovu proměnili, když jsme o rok později dostali nahrávací smlouvu. Náš svět byl hodně odlišný a bylo to jako: „pamatujte, že v roce 1991 si„ uděláme nekonečno “, udělejme si v roce 1992„ do nekonečna “. Ach, ale toto album vyjde až do roku 1993, tak jej nazveme „93 do nekonečna“.



„Pokud jde o rytmus, původně jsem ho dal Pepovi Loveovi, protože jsem právě dělal beaty, a kdyby je někdo chtěl, dal bych jim to. Nakonec jsem dal ten úder Pepovi Loveovi, když jsme nahrávali [album], a když to slyšeli chlapi, byli jako: „Člověče, nemůžeš rozdávat těsné rytmy, když pracujeme na album, pracujeme na našem prvním albu můj vole. Takže to začalo v Souls of Mischief pravidlem, kde když pracujeme na albu, producenti musí nejprve hrát beaty chlapům pracujícím na albu. Nakonec jsem musel vzít úder zpět od Pep Love, a pak jsme nahráli 93 až do nekonečna. Je to jako opačná atmosféra než původní píseň. Původní píseň byla jako, byla vítězná, ale byla spíše melodická a temná a pomalá, emotivní a sračky. A rap byl taky, byl to o přátelích a být spolu a my zůstaneme těsní a všechno to hovno, ale tohle mělo spíše zábavnou atmosféru - nevím, jen šťastný, zábava, dobrá energetická atmosféra.

První reakce



Festo: „Byl jsem jako:„ To je ono, “ protože mám pocit - pamatujte, toto je před dvaceti lety - ale způsob, jakým si pamatuji, je, že jsme toho dne skončili, k čemu jsme přišli, a myslím, že to tak trochu hodil na hlavu, než jako, Hey, jdeme do studia, dostal jsem tento nový rytmus. Takže jsme skončili s tím, co budeme dělat, a on řekl: „Oh, zahraju rytmus, který jsem vytvořil.“ A pak to zahrál a my jsme byli prostě všichni - byla to jedna z těch věcí, kde jakmile to přišlo, všichni byli, jako bychom to měli použít. “

ukázkové dopisy soudci požadující shovívavost

Opium: 'Byli jsme hluboko v albu - možná v polovině cesty nebo tak něco, více než v polovině.' Měli jsme dobrý, pěkný materiál, se kterým jsme už pracovali, a měl jsem pocit, že mám hodně silných písní, a pokryli jsme mnoho základen jen proto, že pokud si poslechnete to album, je to spousta konceptů a příběhů . Snažili jsme se tedy mít rovnováhu mezi pokusem o opravdové lyrické dovednosti a obratnost a stále udržovat - někoho, kdo neslouží jen tak úplně do naslouchání rýmům Braggadocios. Takže jsme měli všechny tyto příběhy a měli jsme tu malou formuli, je to buď koncept, nebo je to příběh, nebo je to jen lyrická píseň. A ta píseň, když se dostala do vidění, dodala tomu, na čem jsme stavěli, úplně jiný rozměr. Bylo to v pořádku, může to být chladná píseň, kde je to spíše jako píseň, kterou si lidé mohou užít univerzálně. Protože rytmus má právě tento teplý tón, díky kterému se automaticky cítíte dobře a dostanete se do dobrého mentálního prostoru. Cítili jsme tedy, že hudba tam už je, takže jsme to mohli využít ve svůj prospěch a namalovat tento obrázek písně, která by se každému líbila. Některá z témat, o kterých jsme mluvili, byla [pro] specializované publikum - nebyla pro každého. A ta píseň rozhodně byla něco, co jsme mohli jít domů a nechat rodiče slyšet. “

Thajština: Více jsem se zajímal o to, zda [beat] mohu skutečně použít. A pak jsem si vzpomněl, že '91' do nekonečna ' pojem. Když jsem uslyšel rytmus - bylo to jako, musíme to udělat hned. Myslím, že jsme ten záznam napsali rychle. Udělali jsme to tehdy, jako: „Oh, musíme to udělat hned teď. Zakopáváme, „potřebujeme jedno z nich. A pak se ukázalo, že jde o titulní skladbu. „Před tím, než jsme tuto píseň vytvořili, nebudeme mít titul.“



nipsey hussle a lauren london dítě

Proces nahrávání

Opium: „Myslím, že jsme věděli, že se chystáme rozdělit verše, protože jsme provedli malé experimenty s tím, jak rozbít písně - někdy to bylo 16 pruhů, někdy 12 pruhů, někdy 24 - udělali jsme to všechny tyto kombinace už byly, takže jsme chtěli s něčím experimentovat. Byli jsme v pořádku, pojďme zkrátit verše a umožnit nám každému zvládnout každý jeden verš. Pamatuji si, že to bylo něco, čeho jsme se opravdu snažili skutečně dosáhnout, abychom dostali každého do každého verše. Takže opravdu nezáleželo na tom, kdo šel jako první - tentokrát získáte celou zkušenost Souls of Mischief rychle, a to byl drogy. '

Video

Opium: „Režisér videa, se kterým jsme v minulosti spolupracovali, Michael Lucero - který zemřel, RIP - pracoval s Del Funky Homosapien [na] nejméně dvou videích, že? A šli bychom na videa s Delem a Michaelem. Byli bychom s Delem a on by se šel setkat s Michaelem a promluvit si o konceptu, šli bychom do střižen a sledovali některé záběry - toto přátelství jsme si trochu vytvořili. Byli jsme jako: „Jo, chceme s tebou natočit video.“ Natočil spoustu videí pro ostatní lidi - „stres“ pro organizovanou Konfusion, „Woo Hah !!“ remix s Ol ’Dirty Bastardem a Bustou Rhymesem, kde byli jako malované zlato ve stříbře - za tím, co dělal, měl vždycky drogový koncept.

„Byl jako, můžu vám přinést opravdu dopingové video a můžu přimět všechny tyto lidi, aby s vámi na tomto videu spolupracovali, pokud půjdeme na tato skvělá místa. Natáčeli jsme v Yosemite. Takže to byla opravdu jeho vize a to, co chtěl dělat. A on to trochu vyvinul - je tu ta věc, kde jsme si trochu otírali ruce po obrazovce - říká se tomu utírání talentů - což nebyly žádné šílené grafické efekty, byly to naše ruce. A udělal tuto skvělou editační věc a myslím, že to bylo poprvé, co si zvykl, pokud se nemýlím, ale byl to jen velmi talentovaný člověk, který byl opravdu oddaný a opravdu chtěl dát tomuto videu to nejlepší úsilí. Všichni ti lidé pracovali opravdu tvrdě. Byli jsme také mladí a nadšení, ale odpracovali zadek. Stáli po stranách útesů a byli jako to všechno dělat, ale byli nadšení, protože jsme šli do všech těchto chladných míst. Takže musíme dát veškerou zásluhu Michaelovi Lucerovi. Byl to génius a potěšení, radost pracovat. “

Příjem a dopad

Thajština: „Seděli jsme tu o dvacet let později a měli jsme tento rozhovor, a bylo nám 18, když jsme to dokázali. Nemohli jsme ani myslet dvacet let do budoucnosti, natož abychom měli [takový] dopad. Je to šílené, protože dopad je nyní silnější než tehdy. Nikdy jsme nebyli těmi, kdo měli dobré recenze v časopisech, nikdy jsme nebyli miláčky médií, je to jako bychom byli po celou dobu venku. Proto jsme nezávislí. Abychom tedy viděli skutečný vliv, který má teď na všechny, neexistuje žádný způsob, jak bychom si to dokázali představit. Nevěděli jsme ani, že hip-hop bude tak velký, jaký je nyní. Když jsme vycházeli, hip-hop byl stále jako sotva - pokud jste v rádiu slyšeli píseň Tribe Called Quest, za prvé, bylo to po 21:00, a za druhé jste byli jako, „Tribe je v rádiu ! & apos; Zavolal bys někomu, protože jediné, co hráli, bylo Hammer, Vanilla Ice - blázen, slabý zadek. Nikdy jsme si nemysleli, že to bude mít tento druh mainstreamu, například, že jdeme do jiných zemí a jejich logem je „něco do nekonečna“. Je to výlet; [nikdy] jsme si to nedokázali představit. “

pokorný mlýn a sex Nicki Minaj

Opium: „V časopise Source se o tom nemluvilo. Rapové stránky ano, ale to byl časopis na západním pobřeží. Ale nebylo to tak, že jsme byli vždy na MTV nebo vždy na BET, nebo nic takového, to bylo - byli lidé, kteří tuto píseň poznali a pozdravili ji. A byla to také mladší generace, protože to byli starší, etablovaní lidé, kteří v té době pracovali v tomto odvětví, a bylo to spíš jako jiné věci, kterých se snažili dotknout. A ta mladší generace, lidé, kteří byli našimi současníky a mladšími, opravdu tíhli k této písni, protože to bylo hnutí kultury mládeže, podobné tomu, co se děje nyní. Všechny tyto mladé kočky, které vycházejí a plivají, a to, jak se oblékají, o čem mluví, to představuje něco, co je větší, než ve skutečnosti skutečně vidíte v běžných médiích. To je, myslím, krása této písně - nebyla propagována, nebyla to tato velká korporátní entita, která ji tlačila, vyvíjela se organicky a přirozená láska lidí k této písni jí pomohla pokračovat tak dlouho. A vždy to předávají dál. “

Vzpomínky

Uvidíme se: „Jako producent bych mohl mít zkosený nebo odlišný pohled. Producent má většinou rád všechny své skladby, něco o tom. Pokud dovolí, aby existovala tam, kde se dostane do uší, pokud se někde nevymaže nebo nevrhne do zad, producentovi se to bude vždy líbit. Takže když se všem líbí vaše skladba, to je něco, co si pamatuji. Pamatuji si, že jsem poslouchal celé album a říkal si: „Možná můžeme vyhrát.“ Věděl jsem, že máme dopingové album. Bylo pro nás myslitelné, že bychom pro mě mohli plně spadat do kategorie možná jen prodeje 100, 200, 300 tisíc nebo cokoli jiného. “

Thajština: 'Pokud jsi šel na zlato a byl jsi hip-hop, bylo to tak velké, jak to bylo možné, pokud jsi nebyl LL Cool J. Byla to subkultura.' Myslím tím doslova WKCR, Stretch Armstrong a Bobbito Show, to byli lidé, kteří nás hráli. V rádiu se začalo hrát až do „93“ až do nekonečna. vyjít. Pak to bylo jako: „Ach, tohle by opravdu mohlo probublávat.“

Uvidíme se: „Pocit byl takový, že musíme mít dobré album, sakra to mohlo být. Vyhlídky byly dobré, protože se labelu album líbilo, byli jsme s albem velmi spokojení. Mohli jsme být šťastní, že jsme měli dohodu. Ale mělo to dobrou atmosféru, víš? Nebyl bych zklamaný, kdybychom prodali 150 000, protože jsme viděli, že se v té době stalo, že jsme dopovali zadky. “

Opium: „Bylo to spíše o respektu našich vrstevníků. Tajai a A-Plus pracovali tak dlouho, aby se dostali do tohoto bodu. Když jsme vytvořili „93“ do nekonečna, album a píseň, bylo to, jako bychom zatměli vše, co jsme předtím dělali. Opravit se bylo něco, na čem jsme všichni dlouho pracovali. Berli jsme to vážně, i když jsme byli mladí. Přijali jsme tuto výzvu jako mladí muži, ne jako mladí chlapci, a tak jsme po dokončení záznamu do toho vložili spoustu síly práce a mysli a vyplatilo se. Slyšíte to, když si poslechnete nahrávku, byli jsme jako: „Dobře, vlastně jsme udělali to, co jsme chtěli.“