Jak se Ethika stala jednou z nejoblíbenějších značek hip-hopu?

Díky nedávné spolupráci s Kid Ink a Casey Veggies, stejně jako snímky The Game's thirst trap na Instagramu před několika týdny se značka spodního prádla Ethika stala značkou go-to pro hip-hopové umělce v tomto odvětví.

Společnost Ethika, založená v listopadu 2001, s hlubokými kořeny v akčních sportech, se dokázala stát populární značkou mezi nejlepšími hudebníky, sportovci a umělci současnosti. S CEO Mattem Cookem v čele, stejně jako příspěvky Malcolma McCassyho a Kevina Delaneyho, dosah značky v hudebním průmyslu opravdu vzrostl v roce 2012 poté, co se značka spodního prádla se sídlem v San Clemente rozhodla rozdělit a využít své zdroje při budování hudební program. Výsledky programu přinesly Ethice prospěch v několika sférách zábavy, zejména v žánru hip-hop.



Ethika se rychle stala jednou z nových možností spodního prádla pro hip-hop. Od lidí jako MGK po Lil Wayne, Kid Ink a Meek Mill se dnešním hip-hopovým umělcům podařilo přinést povědomí o značce několika různými způsoby. Díky další spolupráci na dílech pro Ethiku a největším jménům v hip-hopu dělá značka splash jako žádný jiný.



XXL nedávno hovořil s generálním ředitelem společnosti Ethika Mattem Cookem, aby se zamyslel nad nárůstem značky v oblasti hip-hopu, nadcházejících spoluprácí a dalších.

Ethika



chris brown r & b písně

Co si myslíte o tom, že se Ethika stala jednou z go-to značek spodního prádla v hip-hopu?
Cítíme se z toho opravdu dobře! od začátku měla Ethika hluboké kořeny v akčních sportech. Teprve před asi 3 lety jsme se rozhodli rozdělit a věnovat zdroje a energii budování našeho hudebního programu. Opravdu se nám to vyplatilo - a také to nechtěně rozšířilo naši značku nad rámec hip-hopového / hudebního průmyslu.

Proč si myslíte, že hip-hopová komunita značku tak obejmula?
Cítíme, že existují dva hlavní důvody, proč se zdá, že je Ethika venku. první je celková značka a to, co zastupujeme a za čím stojíme. Trávíme tolik času zajištěním jedinečné a nakažlivé atmosféry všeho, co děláme, jako vývoj vlastního produktu. Druhý je prostě produkt. Děláme to už dlouho a hra se spodním prádlem není snadná. dokázali jsme vytvořit a zdokonalit kvalitní produkt, který je pohodlný a dává našim zákazníkům pocit důvěry. Na konci dne, pokud produkt není dobrý, bychom nebyli schopni udržovat tak široký sled.

Kteří hip-hopoví umělci jste jako první viděli nosit značku? A podle jakých umělců jste zodpovědní za to, aby si značka uvědomila hip-hopové zákazníky?
Lil Jon byl ve skutečnosti prvním hip-hopovým umělcem, který značku nosil, a to se vrátilo kolem roku 2008. MGK, Meek Mill, Lil Wayne, Chris Brown a Kid Ink zviditelnili tento produkt pro široké masy. Cítíme také, že spotřebitel hip-hopu přesahuje rámec jen umělců. Hudba pro nás inspiruje všechno, takže získání produktů Wayne, Meek, MGK, Ink atd. A skutečně za námi vyvolalo další zájem všech typů profesionálních sportovců, celebrit, ovlivňovatelů atd. Tento druh dominového efektu je místo, kde viděli největší nárůst viditelnosti.



Spolupracovali jste s hip-hopovými umělci, jako jsou dětské inkousty a malé vegetariáni, co s těmito umělci a jejich pohyby vás přimělo pracovat s nimi?
Měli jsme docela štěstí - v tom, že máme dobrou sledovanost a relevanci na trhu. To nám umožnilo vytvořit opravdu skvělé vztahy a spolupráci. Vždy máme tendenci tíhnout k umělcům, kteří sdílejí naši vizi a atmosféru. Kid Ink a jeho manažer DJ Ill Will byli pro nás tak skvělým partnerem. Nabídky jsou vždy snadné, jsme schopni spolupracovat na designech Tha Alumni a naši maloobchodní partneři Ink milují. Každý aspekt má smysl. Pro nás byla Casey Veggies v podobné situaci, kdy má svoji řadu oblečení (Peas N Carats). Má prodejní místo v LA a už měl na sobě náš produkt. Dostali jsme se s ním dlouho skvěle, milujeme jeho hudbu a mohli jsme těžit z naší spolupráce.

Proč si myslíte, že se Ethika ve srovnání s jinými značkami spodního prádla odlišuje od konkurence?
Opravdu prodáváme životní styl stejně jako spodní prádlo. Náš kreativní tým odvedl tak úžasnou práci při plošném překládání této vize - od našeho celkového image značky až po designy a tisky, které jsme se rozhodli vyrábět, a v určitém okamžiku se k produktu vždy vrátí. Spotřebitel chce a oceňuje kvalitní výrobky. Jsme perfekcionisté produktu. Byli byste ohromeni tím, kolik času stále trávíme vyladěním našeho střižového střihu - střihu, který už každý tolik miluje.

Měli bychom očekávat více spolupráce Ethika s hip-hopovými umělci?
Ano. Hlavním cílem společnosti je každou sezónu spolupracovat s hip-hopovými umělci. Budeme pokračovat v zavádění nových návrhů s našimi současnými umělci a uvolníme také nové spolupráce. Brzy vyjde něco s Chevy Woods a pracujeme na kolekci Meek Mill / Dreamchasers. V pracích máme také několik dalších větších obchodů, které budou jedinečné a vzrušující.

Povězte mi o reakci, kterou jste dostali od doby, kdy se The Game rozhodla zveřejnit jeho fotky na IG?
Člověče, toto bylo téma rozhovoru v naší kanceláři. Expozice byla pro značku a náš online prodej opravdu skvělá. Pracovali jsme s ním na jeho iniciativě vrácení peněz, projektu robin hood, a chtěli bychom s ním spolupracovat a být schopni se vrátit. Lidé si neuvědomují, jak moc vlastně pomáhá dětem a komunitě. Jsme vždy nadšeni zjišťováním jedinečných způsobů, jak můžeme přispět k programům, které umělci již dělají.