Zde je návod, jak se Pelle Pelle stala jednou z oblíbených značek hip-hopu

Pelle Pelle je jednou z nejdůslednějších značek oblečení v městském módním oblečení. Značka, která byla poprvé uvedena na trh v roce 1978, je známá svými podpisovými koženými bundami, jako je klasický Soda Pop a baseballový bombardér, i nadále vyrábí nadčasové kousky, které byly uznávány v celé hip-hopové kultuře.

Pelle Pelle, která se od samého začátku značky zapojila do hip-hopového průmyslu, je všeobecně uznávána jako jedna z prvních společností, která ve svých reklamních kampaních předvádí rapové umělce. Díky členům Redmana, The Alkaholiks, Guru, Dru Hill a dalších se Pelle Pelle etabloval jako silní spojenci rapové kultury. S Marc Buchananem v čele značky od jejího uvedení na trh vytvořil Pelle Pelle jedny z nejjasnějších barevných a zdobených kožených bund, které kdy vyšly.



Pelle Pelle zůstává věrná kultuře a nadále se jí daří ve světě městské módy. V současné době tato značka překračuje standardy toho, čím by luxusní kožená značka měla být.



XXL dohonil vlastního obchodního a marketingového ředitele Pelle Pelle, Johna Greena, aby hovořil o vývoji Pelle Pelle a jeho propojení s hip-hopem.

Top 5 tenisek, které tento víkend vyjdou, včetně Air Jordan 3 Retro Wool a Air Jordan VII Doernbecher Freestyle