Ghostface Killah uvažuje o vzniku svého alba Ironman

Klasický materiál
Ghostface Killah na Hombre de Hierro
Poznámka editora: Tento příběh se původně objevil ve vydání časopisu XXL Magazine z podzimu 2016.

Ghostface Killah letos slaví 20 let od svého debutového alba, Hombre de Hierro . LP bylo součástí legendární první generace sólových LP členů Wu-Tang Clan. Hombre de Hierro zahájí běh Pretty Toney jako jednoho z nejplodnějších MC v hip-hopu. Skladby jako All That I Got Is You a Motherless Child, které téměř vyprodukovala společnost RZA, pomáhají upevnit kritiky LP. Legenda na Staten Islandu to rozdrtí XXL o jednom z jeho největších projektů.



Ghostface Killah: To byl rok 1996. Právě jsem přestal s Raekwon's Pouze postavený 4 kubánský Linx ... v roce 1995. Byl jsem připraven, ale dělo se spousta věcí. Ke mě, Hombre de Hierro bylo pro mě trochu temné. Nehledal jsem, aby to bylo tak temné. Proto říkám, že to mohlo být lepší. Když tam jdu, přemýšlím o hudbě, přemýšlím o bloku. Je to tady, je to rodina, jako by mě všechno zasáhlo Pouze postavený 4 kubánský Linx ...



Bylo mi 26. Bylo to, jako bych stále scházel z ulic. Pamatuji si, jak jsem jednou dělal album; Dokonce jsem měl The Delfonics u sebe. Dostal jsem se do přestřelky, byli se mnou. Byl jsem v jednom autě a oni byli v dodávce přede mnou a sledovali, jak to všechno klesá. Bylo to také spousta dalších věcí. V té době jsem zjistil, že jsem diabetik. Bylo to stresující, ale chtěl jsem, abych byl na řadě, protože tehdy to bylo, kdo je další na řadě?

Tehdy jsme se rozhodovali, jestli bych měl jmenovat [LP] Hombre de Hierro nebo Nejvyšší klientela . RZA mě přesvědčila Hombre de Hierro protože [můj] Tony Starks [přezdívka]. Pokud ne, Hombre de Hierro byl by pojmenován Nejvyšší a Nejvyšší by bylo Hombre de Hierro . Využil bych rytmus a ať jsem cítil cokoli, řekl bych to. Pokud by se rytmus cítil jako deštivá noc, jako by někdo právě zabil, popsal bych takový obrázek. Takhle chodím do věcí. Dokonce i nahrávka Vše, co jsem dostal je s Mary J. Blige, RZA hrála, že [když] jsme byli v Ohiu. Hrál rytmy pro Ironmana. Byl jsem rád, Nech si to, ten chci právě tam. Takže [rytmus] mě tam prostě vzal. Jen jsem to položil, jen jsem to napsal. V den atentátu, kde byli všichni kromě mě, jsem nemohl myslet. Pár písní, můj mozek neklikal. Stejně jako ta píseň, The Soul Controller a After The Smoke Is Clear, byla moje hlava jen zamlžená. Proto jsem řekl, že to mohlo být víc než to, co to bylo.



pouze členové pouze členové, sv. 3 písně

To jsem přivedl na RZA [různé filmové klipy], aby to mohl dát na album. Jak jsem mu dal [filmový klip] a řekl, chci, aby to přišlo před ‚Wildflower ', protože jsem byl jako Mack , Cooley High a Vzdělání Sonnyho Carsona .

Udělali jsme spoustu písniček a zjistili jsme, které se kam hodí. Není to vždy jen tvorba písní; jde o to, jak přijde další skladba po další? Vidíte, tito lidé to dnes nedělají. Pořadí, tak jsem dělal hlavně všechna svá alba. V podstatě se vás snažíme udržet tady, když vložíte CD.

Podívejte se na více z vydání XXL z podzimu 2016, včetně našeho rozhovoru s Gucci Mane, rozhovoru s Young Thug, Young MA v Show & Prove, zkoušek a trápení Rich Homie Quan, Train of Thought s Beanie Sigel, vintage rapová odpaliště a vyšívané bundy.