20 rapových triček, které by měl mít každý pravý hip-hopový fanoušek

Zatímco se hip-hop neustále vyvíjí, jedna věc, která se nikdy nezměnila, je množství pozornosti, kterou fanoušci hip-hopu věnují stylu. Od počátku rapu byla móda jedním z pilířů kultury. Podle slov velkého MC Lyte je „Funky-fresh, oblečený, aby zapůsobil, připravený na večírek“, modus operandi kohokoli v souladu s kulturou, která se považuje za létající a v mixu.

Vzhledem k tomu, že se hip-hop vyvinul od svého vzniku před 46 lety, objevilo se mnoho různých umělců, kteří dosáhli popularity, kterou využili tím, že dali fanouškům možnost koupit si své zboží na zastávkách, autogramiády v obchodech, setkat se a pozdravit a na webových stránkách. Netrvalo dlouho a bylo normou vidět příležitostné i zaryté fanoušky, jak nosí oblečení reprezentující jejich oblíbeného rappera, skupinu nebo nahrávací společnost.



V posledních letech se fixace veřejnosti se zbožím vyšplhala na nebývalé maxima, přičemž umělci zprostředkovali spolupráci s špičkovými designéry a propagovali své vlastní sbírky kapslí s omezeným vydáním, z nichž mnohé byly okamžitě vyprodány kvůli vysoké poptávce.



tyler otec tvůrce eric andre

Vzpomínáte si na Jeezyho převzetí jeho zboží s sněhulákem v roce 2005? Když měl ve svém jménu „Young“, hledala atlantská rapová hvězda nový způsob, jak se označit a spojit se s jeho základnou fanoušků. Zadejte sněhuláka, symbol, který přišel představovat Jeezyho na tričkách po celé zemi. Bohužel, jakmile se školy dostaly do povědomí zpráv o sněhulákovi souvisejících s drogami, školní úředníci začali košili zakazovat. Ve výsledku se všude začaly objevovat košile Can'n Ban the Snowman. Fanoušci hip-hopu podporovali pohyb a utráceli část svých těžce vydělaných peněz za trička.

seznam živých barevných epizod

Pokud jde o Travise Scotta, Houstonský rapper se stal dobrým příkladem šílenství, které přichází, když umělec vytvoří jedinečný merch a prodá jej spolu s novým albem. Travis balíčky zboží a alba ho posunuly na první místo v žebříčcích a staly se prvními čísly, které pro sebe získaly. Na konci roku 2019 se Nicki Minaj setkala s 27letým rapperem Astroworld zavádění, protože spároval album se svým oblíbeným zbožím, což zjevně narušilo její vlastní Královna boj alba o 1. místo v žebříčku Billboard 200.



Podívejte se na 20 triček, která vám ukáží, že jste skutečným fanouškem hip-hopu.

Podívejte se na 20 triček, která vás prokáží jako skutečný fanoušek hip-hopu